Sunday 12 May 2013

Tips Tingkatkan Susu Ibu, Ketahui Rahsia Shaklee!

Ramai yang telah mula sedar tentang khasiat susu ibu namun masih ramai yang bermasalah menyusui sendiri bayi mereka. Puncanya diri ibu itu sendiri yang kekurangan zat untuk menjana susu yang banyak serta kurang arif tentang teknik penyusuan dan nutrisi yang betul dalam meningkatkan penghasilan susu. Tambahan pula, ibu hari ini sibuk bekerja dan lambakan pelbagai jenama susu tepung di pasaran merumitkan lagi keadaan apabila ramai ibu mengambil jalan mudah dengan terus sahaja memberikan susu tepung kepada bayi.

Rahsia Shaklee?

Set penyusuan Shaklee menjadi bualan hangat sejak akhir-akhir ini dan ramai mengambilnya untuk meningkatkan penghasilan susu ibu.

Sebenarnya tiada rahsia melainkan mengambil rangkaian supplemen berkhasiat agar dapat memenuhi keperluan nutrien penyusuann ibu. Vitamin seperti Multivitamin (Vita-Lea), protein (Energizing Soy Protein), vitamin C, B-Complex, kalsium (OsteMatrix),Asid Lemak Omega-3 (Omega Guard) dan Alfalfa Complex perlu diambil bagi mengekalkan komposisi dan pengeluaran air susu berterusan di samping mengekalkan kecergasan dan kesihatan ibu dan anak.



Sumber : Majalah iSihat Mei 2013

Menariknya mengamalkan vitamin Shaklee ini, anda boleh mengamalkan vitamin yang sama sepanjang kehamilan ,berpantang, sepanjang tempoh penyusuan, sepanjang hayat dan juga boleh berkongsi dengan suami...menarik kan?

Anda boleh baca lanjut di Set Penyusuan Tripple M dan Set Menyusu Shaklee

Marilah bersama Shaklee mencipta kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat untuk semua dan sesiapa jua!



Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan, hubungi

Roshalina Shahlan
Shaklee Independent Distributor ( ID : 910043)
contact no |  whatsapp : 012-369 3469
FB Page : Vitamin Store

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat