Monday 28 January 2013

Set Kecantikan Shaklee Jadikan Kulit Cantik Sekata dan Tiada Lagi Parut Jerawat

Bagi yang mengalami masalah jerawat, parut, tona kulit tidak sekata pasti telah mencuba pelbagai produk kosmetik...tak sesuai produk X, tukar pula ke produk Y...adakalanya produk yng tidak sesuai juga akan menyebabkan kulit bermasalah.

Set kecantikan kulit Shaklee bukan sahaja untuk kecantikan kulit malah juga untuk kesihatan anda. Kulit cantik sekata, parut jerawat pun hilang dengan set kecantikan kulit (set D) dan Energizing Soy Protein (ESP) terbukti dengan testimoni di bawah ini.

Puan Rozy mengalami masalah kulit berjerawat sebelum mengambil set kecantikan kulit Shaklee, selepas 2 bulan mengambilnya secara konsisten kulit beliau cantik sekata, cerah dan berseri...parut jerawat pun sudah hilang..



Puan Mazlin pula tidak sampai sebulan mengambil set kecantikan kulit dan ESP, sudah rasa perubahan pada kullit beliau

Vitamin yang terdapat dalam set kecantikan kulit ini ( b complex, vitamin C dan vitamin E) merupakan vitamin yang asas dan penting untuk pembinaan sel baru yang sihat. ESP juga membantu menghasilkan sel-sel baru dengan lebih cepat.Lanjut mengenai set kecantikan kulit dan ESP,boleh baca di SINI

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan, hubungi

Roshalina Shahlan
Shaklee Independent Distributor ( ID : 910043)
contact no |  whatsapp : 012-369 3469
email : chantikmenarik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat