Tuesday 29 January 2013

Set Berpantang Shaklee, Luka Cepat Sembuh dan Badan Bertenaga

Bagi ibu-ibu yang bakal melahirkan anak pastinya keliru dengan set berpantang yang harus dipilih. Terlalu banyak set berpantang yang berada di pasaran sekarang ini. Sama seperti saya semasa mengandungkan Raihah. Ketika itu, belum kenal Shaklee dan saya memilih jamu xxx sebagai makanan tambahan saya semasa berpantang. Malangnya jamu tu tidak dimakan kerana Raihah kena jaundice yang agak tinggi dan doktor tidak benarkan makan jamu kerana ia agak panas.

Apabila mengandung untuk kali kedua,saya tidak perlu fikir panjang kerana saya sudah jatuh cinta dengan Shaklee, jadi saya memilih Set berpantang Shaklee. Yang bestnya set berpantang Shaklee ini, susu banyak, luka cepat sembuh dan badan rasa segar dan bertenaga. Berpantang anak kedua, saya memilih untuk berpantang sendiri..Alhamdulillah saya boleh melakukan kerja rumah sendiri seperti memasak untuk diri sendiri,membasuh dan sebagainya.

Jom tengok testimoni ibu-ibu lain yang telah yang telah mencuba set berpantang Shaklee ini dan sangat berpuashati.


Testimoni 1 : Puan Liyana masih boleh menguruskan anak-anak walaupun tidak cukup tidur


Testimoni 2 : Luka cepat sembuh dan kulit muka berseri




Kelebihan Set Berpantang Shaklee

- Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin
- Boleh terus diambil walaupun anak ade jaundis (kuning)
- Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal ataupun pembedahan
- Dapat membantu ibu mengurangkan stress
- Dapat membantu ibu memberikan tenaga sepanjang tempoh bersalin


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan, hubungi

Roshalina Shahlan
Shaklee Independent Distributor ( ID : 910043)
contact no |  whatsapp : 012-369 3469
email : chantikmenarik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat