Monday 24 December 2012

Nutriferon : Penemuan Terhebat Dalam Bidang Immunologi


Nutriferon adalah satu formula eksklusif yang dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee

Apa itu Nutriferon?
Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.


Faedah Utama
- Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag

- Melawan kanser dan tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

- Melindungi dari influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, alergi, inflamasi dan influenza.

- Meringankan stress dan kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

- Melambatkan penuaan - Formula unik Nutriferon merangsanga pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikan bebas, virus dan kuman. Oleh itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

- Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B dan C - Keberkesanan Nutriferon dan memerangi virus akan mengurangkan jangkitan dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B dan C

- Mempertingkatkan menopaus - Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.

- Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akan ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan insomnia dan perubahan mood. 


Siapa yang memerlukan Nutriferon 


  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

  • Bagaimana ia Bertindak?
    Nutriferon bekerja dalam dua cara - segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti dan juga menggerakkan 'pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan



    * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

    Hubungi saya untuk sebarang pertanyan dan pesanan

    Roshalina Shahlan
    Shaklee Independent Distributor (ID : 910043)
    sms / whatsapp : 012-369 3469
    email : chantikmenarik@gmail.com
    

    No comments:

    Post a Comment

     

    Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat