Wednesday 4 September 2013

ESP Shaklee : Kulit Jadi Gebu dan Badan Kekal Bertenaga

Hari ni saya nak kongsikan serba sedikit tentang HOT SELLING / BEST SELLER / POPULAR PRODUCT dalam banyak-banyak produk Shaklee iaitu Energizing Soy Protein (ESP). Nak tahu kenapa ESP ni jadi hot item Shaklee? Sebab ESP ni banyak kebaikkannya...milkbooster untuk ibu yang menyusu, mencantikkan kulit, menguatkan rahim, badan rasa bertenaga, memberi rasa kenyang yang agak lama (bila dah kenyang of course boleh turunkan berat badan kan?) dan banyak lagi lah....

Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP? 
ESP Shaklee adalah minuman protein soya yang berkualiti tinggi dan sangat berkhasiat. Kenapa berkualiti tinggi? kerana kacang soya yang digunakan adalah "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) dan penghasilan kacang soya dipantau ketat pada setiap peringkat.

Didatangkan dalam satu canister dan berbentu serbuk. ESP boleh dibancuh dengan air sahaja atau dicampurkan dengan minuman kegemaran anda seperti milo,horlick, susu atau dikisar bersama buah-buahan. ESP digalakkan dibancuh dengan air suam atau sejuk untuk memelihara protein soya agar tidak musnah pada suhu yang tinggi.

Siapa yang memerlukan ESP?

1. Ibu yang baru melahirkan anak (terutama melalui pembedahan)
Protein terdiri daripada asid amino yang amat diperlukan untuk membentuk kulit,tisu dan otot baru. Oleh itu ia mempercepatkan penyembuhan luka. Walaupun asid amino banyak dihasilkan oleh badan kita,tetapi tidak semua asid amino penting dapat dihasilkan oleh tubuh.

2. Ibu menyusu dan Ibu hamil
Seorang ibu menyusu atau ibu hamil memerlukan protein tambahan untuk membina protein dalam susu ibu. Protein adalah penting untuk pertumbuhan dan pembaikkan sel. ESP juga membekalkan tenaga kepada ibu menyusu atau ibu hamil agar kekal cergas dalam melakukan aktiviti seharian.

3. Pesakit kencing manis
ESP mempunyai kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39,menjadikan ia sangat sesuai kepada pesakit kencing manis kerana melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

4. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka
Protein sangat penting untuk penghasilan sel baru. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka,menjadikan kulit muka halus-mulus,gebu-gebas dan berseri untuk tatatap tersayang...auuwww


Jom tengok kehebatan ESP Shaklee

Testimoni 1 : ESP juga terkenal sebagai milkbooster.Alhamdulillah susu semakin banyak selepas minum ESP

Testimoni 2 : Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan memberi tenaga

 Testimoni 3 : Memberi tenaga semasa menjalani ibadah puasa dan mencantikkan kulit


Testimoni 4 : Berat badan turun 20kg selepas mengambil ESP secara konsisten selama 4 bulan 

Nak tahu lebih lanjut kenapa ESP ni menjadi pilihan ramai KLIK SINI

Jangan ketinggalan untuk mendapatkan HOT SELING dari Shaklee ini pada harga yang mampu milik dan tawaran menarik menanti anda. Hubungi saya di talian 012-3693469 atau email chantikmenarik@gmail.com


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan, hubungi

Roshalina Shahlan
Shaklee Independent Distributor ( ID : 910043)
contact no |  whatsapp : 012-369 3469
FB Page : Vitamin Store

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat