Sunday 21 April 2013

Alfalfa dan Lecithin : Kombinasi Budget Untuk Kurus

Anda ingin menurunkan berat badan tapi slimming set atau supplement yang berada di pasaran agak mahal?
Jangan kuburkan niat murni anda untuk menurunkan berat badan hanya kerana anda mempunyai masalah kewangan atau tak cukup budget.

Dengan Shaklee, masalah ini dapat diatasi...2 produk asas dalam penurunan berat badan secara sihat ialah Lecithin dan Alfalfa


Nak tahu macam mana gabungan produk ini dapat membantu anda dalam penurunan berat bada?

Lecithin bertindak sebagai pemecah lemak yang baik. Pengambilan lecithin secara konsisten dalam kuantiti yang dicadangkan, mampu membantu mengelak obesiti dan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.

Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak- lemak yang telah dipecahkan untuk disingkarkan daripada badan. Selain itu, Alfalfa juga membantu pelawasan yang turut membantu dalam penurunan berat badan.

Kedua-dua produk ini sesuai diamalkan oleh semua individu sama ada lelaki atau perempuan tidak terkecuali ibu menyusu. Bonus untuk ibu menyusu kerana alfalfa juga dikenali sebagai "milkbooster".

Bonus lagi...Alfalfa juga mengandungi 1001 khasiat lain, antaranya termasuklah membantu masalah keputihan, berfungsi seperti kacip fatimah serta membantu meredakan simptom-simptom resdung, asma dan alahan (alergi).

Wow..banyak "bonus" yang dapat bila ambil kombinasi lecithin dan alfalfa yang sangat mesra poket ini. Tapi, jika anda mempunyai budget tambahan, saya syorkan untuk add on Herb-Lax dan/atau ESP untuk kesan yang lebih optimum.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan, hubungi

Roshalina Shahlan
Shaklee Independent Distributor ( ID : 910043)
contact no |  whatsapp : 012-369 3469
FB Page : Vitamin Store

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Chantik Menarik Design with love by CikBulat